Klantenservice
Ja, alle prijzen op deze website zijn inclusief BTW. Er komen geen extra kosten bij met uitzondering van de verzendkosten bij bestellingen van enkele producten.
De betalingen in onze webwinkel worden verzorgd door Mollie staat bekend om jarenlange ervaring met online betalen en verzorgt de snelle en veilige betalingen voor een groot aantal webwinkels. Met Mollie kun je bij ons veilig en gemakkelijk betalen via iDEAL, CreditCard (Mastercard en Visa), bankoverboeking (zowel NL als BE), Bancontact(België). Alle betalingen vinden plaats via een beveiligde verbinding en zijn volledig gratis. Zodra de betaling is ontvangen krijg je hiervan een bevestiging op het opgegeven e-mailadres. Klik hier voor meer informatie over de verschillende betaalmethoden.
Alle pakketten worden bezorgd door DPD. Wanneer je niet thuis bent op het moment van leveren, dan probeert de chauffeur het pakketje bij de buren af te leveren. Lukt dit niet? Dan krijg je een bericht in je brievenbus. Je kunt je bestelling natuurlijk ook op je werk of op een andere locatie af laten leveren.
Bestellingen voor Stikkan worden gratis bezorgd in Nederland. Bij de overige bestellingen bedragen de verzendkosten € 7,50 (incl. BTW) per pakket in Nederland.
Wij vinden het belangrijk dat je als klant je bestelling snel in huis hebt. Wanneer je op werkdagen voor 13.00 uur besteld en betaald, dan wordt je bestelling dezelfde dag verzonden. Normaal gesproken is de bestelling de volgende werkdag in huis.
Ben je woonachtig in het buitenland en wil je een bestelling plaatsen? Kies dan hiervoor tijdens het aanmaken van een account, of tijdens het bestelproces. Houd rekening met een gemiddelde levertijd van 1 tot 3 werkdagen.
Bij de aankoop van producten heb je de mogelijkheid de overeenkomst zonder opgave van redenen te ontbinden gedurende een periode van 14 dagen. Deze termijn gaat in op de dag na ontvangst van het product. Dit gebeurt altijd in overleg en onder voorwaarde dat het product niet gebruikt, compleet en onbeschadigd is. Klik hier voor meer informatie over onze garantieprocedure.
Op al onze producten geven wij twee jaar garantie vanaf de datum dat je het product hebt ontvangen. Mocht een product binnen 2 jaar na aankoop kapot gaan dragen wij zorg voor reparatie of vervanging van het product. Klik hier voor meer informatie over onze retourprocedure.
Heb je toch een klacht, dan kun je dit uiteraard bij ons kenbaar maken. Je kunt de klacht schriftelijk via email of post indienen. Je ontvangt van ons een ontvangstbevestiging en wij streven ernaar de klacht binnen 14 dagen te behandelen.